Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i wymiany

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady zwrotu i wymiany towarów zakupionych w sklepie internetowym Nautical Szczecin, innych niż zwroty i wymiany przysługujące klientowi na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) („Ustawa”).
  2. Przed zakupem towaru Klient powinien upewnić się czy w razie zgłoszenia przez niego żądania zwrotu lub wymiany towaru, będzie miał możliwość skorzystania z uprawnień na zasadach opisanych w Regulaminie.
  3. Klient, który zamierza skorzystać ze zwrotu lub wymiany towaru, powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Regulamin udostępniony do wglądu w sklepie internetowym Nautical Szczecin.
  4. Zasady opisane w niniejszym Regulaminie nie stoją na przeszkodzie dochodzeniu przez klienta roszczeń na podstawie Ustawy.

II POSTANOWIENIA SZCZEGÓŁOWE

  1. Zwrot i wymiana towaru odbywają się za dobrowolną zgodą Dom Żeglarski Mila Sp. z o.o. Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000446970, REGON: 321327511, NIP: 9552343642, o kapitale zakładowym w wysokości 15.000 złotych (opłaconym w całości) („Sprzedający”).
  2. Zasady zwrotu i wymiany towaru na podstawie Regulaminu:

1) zwrot i wymiana towaru może nastąpić w terminie 14 dni od dnia zakupu,

2) zwrot towaru w terminie do 14 dni od daty zakupu nastąpi poprzez zwrócenie klientowi ceny zakupionego towaru wraz z kosztem wysyłki na konto wskazane w formularzu zwrotu.

3) wymiana nastąpi w ramach danego towaru na inny kolor lub rozmiar, o ile będzie dostępny w Sklepie Nautical Szczecin; do wymiany towaru postanowienia pkt. 3 Regulaminu znajdują odpowiednie zastosowanie;

4) towar, który klient zamierza zwrócić lub wymienić:

I. nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania, w szczególności musi być czysty, nie może być uszkodzony,

II. musi posiadać przymocowane do niego na stałe wszelkie oznaczenia (np. metki wewnętrzne oraz oryginalne metki i zawieszki papierowe, metki zewnętrzne), w które zaopatrzony był towar w chwili zakupu. Oznaczenia takie muszą być oryginalne (tj. pochodzić od sprzedawcy) i nie mogą nosić śladów ich wymontowania i ponownego przymocowania do towaru,

III. towar, który w momencie sprzedaży był zapakowany, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu,

IV. towar nie był zakupiony w akcji promocyjnej, która wyklucza możliwość zwrotu lub wymiany towaru (informacja na temat możliwości zwrotu lub wymiany podana jest każdorazowo w regulaminie danej akcji promocyjnej).

  1. W razie uznania przez Sprzedającego, że towar spełnia warunki zwrotu opisane w pkt. 3, Sprzedający przyjmie od klienta towar, formularz zwrotu, a także wydany klientowi w momencie zakupu paragon fiskalny. W przypadku sprzedaży udokumentowanej fakturą VAT Sprzedający wykona kserokopię faktury.
  2. W sytuacji, gdy na paragonie wskazane są również inne towary niż te podlagające wymianie lub zwrotowi, Sprzedający wydrukuje paragon systemowy, z którego wykreśli zwrócony lub wymieniany towar. Paragon systemowy, bądź faktura jest podstawą dokonania zwrotu, wymiany lub ułatwia złożenie reklamacji na pozostałe towary widniejące na paragonie. W przypadku sprzedaży udokumentowanej fakturą VAT Sprzedający zwróci dokument klientowi.
  3. Sprzedający wystawi dokument korygujący do przedstawionego dowodu zakupu: w przypadku paragonu fiskalnego – protokół zwrotu towaru, w przypadku faktury VAT – fakturę korygującą VAT.
  4. Celem dokonania zwrotu lub wymiany towaru, niezbędne jest wypełnienie formularza, w którym klient powinien podać swoje imię i nazwisko. Formularz jest podpisywany przez klienta oraz Sprzedającego. W przypadku wymiany towaru Sprzedający realizuje zwrot, a następnie ponowną sprzedaż towaru wybranego przez klienta na wymianę.

III POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Brak zwrotu lub wymiany towaru w terminie 14 dni od dnia jego zakupu jest równoznaczne z utratą możliwości skorzystania z uprawnień przysługujących na podstawie Regulaminu.
  2. Wszelkie reklamacje związane ze sposobem załatwienia sprawy zwrotu lub wymiany towaru na podstawie Regulaminu, należy skierować na adres: [email protected] lub na adres siedziby Sprzedającego (Dom Żeglarski Mila Sp. z o.o., Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin). Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie w terminie nie dłuższym niż 30 dni.
  3. Sprzedający zastrzega sobie także prawo dokonywania zmian w Regulaminie. Sprzedający udostępni zmieniony Regulamin w Sklepie Nautical Szczecin. Zmieniony Regulamin, nie będzie dotyczył towarów zakupionych do dnia zmiany Regulaminu.
  4. Administratorem danych osobowych ujawnionych w toku zwrotu lub wymiany towaru jest Dom Żeglarski Mila Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin). Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zwrotu lub wymiany zakupionego towaru. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla dokonania zwrotu lub wymiany towaru.
  5. Regulamin wchodzi w życie w dniu 27.07.2021.

https://pasaz24.blob.core.windows.net/web5827/files/Formularz%20zwrotu%20towaru.docx

Witryna stworzona na platformie