Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO NAUTICAL24.PL

(NAUTICAL SZCZECIN)

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Właścicielem Sklepu jest: Dom Żeglarski Mila Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie 70-655, Wyspa Grodzka 1 wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000446970, REGON: 321327511, NIP: 9552343642, o kapitale zakładowym w wysokości 15.000 złotych (opłaconym w całości)
3. Rejestracja jest to jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Klienta konta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego na stronie Sklepu.
4. Zamówienie to oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

5. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

6. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

7. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

8. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

§2

Zamówienia

1. Zamówienia Towarów w sklepie internetowym nautical24.pl można składać poprzez formularz zamówieniowy, stanowiący integralną część platformy sklepu internetowego.
2. Zamówienia może dokonać osoba, która poda dane wymagane do realizacji zamówienia lub posiada swoje konto w sklepie internetowym. Zakładanie konta w Sklepie nie jest niezbędne do złożenia zamówienia.
3. Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość dokonywania zakupów wielokrotnie – bez konieczności każdorazowego wpisywania swoich danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
4. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany przez ich dodanie do koszyka.
5. Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
 

6. W procesie składania zamówienia

Konieczne jest wskazanie danych do wystawienia faktury, niewskazanie danych uniemożliwia wystawienie faktury w późniejszym czasie.

7. Czas na przygotowanie zamówienie do wysyłki 10 dni roboczych.

8. Maksymalny deklarowany termin realizacji zamówienia to 14 dni roboczych.

§3

Płatności

Jednostką płatniczą jest złoty (pln). W systemie www.nautical24.pl przewidziane są różne formy płatności w tym: karta kredytowa i przelew bankowy. Transakcja płatności przez internet (autoryzacja i rozliczenie) odbywa się poprzez połączenie z serwisem obsługi płatności internetowych Przelewy24.pl za pomocą szyfrowanego protokołu.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem centrum rozliczeniowego Przelewy24.pl.

2. Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Sposób dostawy

Przedpłata

(przelew lub płatność online)

Czas doręczenia

Paczkomaty InPost

20 zł1-7 dni roboczych

Kurier InPost

35 zł1-14 dni roboczych

Odbiór Osobisty - Sklep Nautical Szczecin

(Wyspa Grodzka 1, Szczecin) 

0 zł1-7 dni roboczych

Przesyłka elektroniczna

(e-mail)

0 zł

1-5 dni roboczych

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za:

- towar

- przesyłkę (nie dotyczy w przypadku obioru zamówienia w sklepie stacjonarnym)

4. Rabaty i promocje:

- W sklepie internetowym obowiązują kody rabatowe wygenerowane oraz udostępnione przez sklep.

- Rabaty i promocje nie łączą się

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich (np. DPD, DHL, FEDEX, INPOST) lub udostępnia do odbioru w Szczecinie 70-655, Wyspa Grodzka 1 po umówieniu terminu poprzez kontakt mailowy ([email protected]).

2. Przesyłka elektroniczna (e-mail) dotyczy wyłącznie kart podarunkowych zakupionych na stronie nautical24.pl

3. W przypadku płatności online za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl, realizacja zamówienia następuje po pozytywnej autoryzacji online.

4. Wybierając płatność przelewem tradycyjnym, realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty.

§5

Reklamacje

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

2. Sklep wysyła towar bez wad, zgodnego z opisem. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności oraz dowodem zakupu.
Adres wysyłki reklamowanego towaru: Dom Żeglarski Mila Sp. z o.o. Wyspa Grodzka 1, 70-655 Szczecin

3. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Nautical24.pl może być reklamowana, zgodnie z  przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi przy sprzedaży, jeżeli wada rzeczy (w tym niezgodność towaru z umową) zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi.

4. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

5. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi sprzedawca.

6. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach, nie mogą być podstawą reklamacji.

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży sprzedawcy, w terminie 14 dni od odbioru towaru, formularz zwrotu wraz z nie noszącym śladów użytkowania, kompletnym towarem. Koszt przesyłki ponosi Klient.

3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

4. W terminie 7 dni roboczych od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę wraz z kosztami dostawy. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.

5. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w pkt. 2 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

6. Prawo zwrotu towaru przysługuje klientowi bez względu na wybraną przez niego formę płatności.

§7 

Rejestracja i ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych na stronach Sklepu jest sprzedawca – Dom Żeglarski Mila Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie 70-655, Wyspa Grodzka 1 wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000446970, REGON: 321327511, NIP: 9552343642, o kapitale zakładowym w wysokości 15.000 złotych (opłaconym w całości).

2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tzw. RODO oraz aktualnie obowiązującymi regulacjami prawa polskiego.
3. Sprzedawca przetwarza dane osobowe w celu umożliwienia wejścia użytkownika na stronę Sklepu i przeglądania jej zawartości, skorzystania przez użytkownika Sklepu z newslettera dostępnego na stronie Sklepu, dokonania Rejestracji konta na stronie Sklepu, zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towaru oraz obsługi formularza kontaktowego.

4. W celu realizacji zamówienia dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów: firmom kurierskim, firmom obsługującym system informatyczny oraz system płatności elektronicznej. Dodatkowo w przypadku faktur dane osobowe powierzamy również firmie księgowej. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Nie przekazujemy Twoich danych poza teren Polski/UE/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

5. Dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do: posprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji), zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Administratorowi, wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (wynikającego np. z przepisów podatkowych lub rachunkowych).
6. Podstawą przetwarzania danych osobowych przez sprzedawcę jest dobrowolna zgoda osoby, której dane dotyczą, albo – o ile zostało to wyraźnie wskazane – niezbędność przetwarzania w celu realizacji zamówienia.

7. Klientowi lub innemu użytkownikowi Sklepu przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W celu wykonania tych praw należy skierować żądanie pod adres email:
[email protected].

8. Na stronie Sklepu są wykorzystywane pliki cookies. Stosowane są one w celach zapewnienia maksymalnej wygody wszystkich użytkowników (w tym kupujących) przy korzystaniu ze Sklepu (zapamiętywanie preferencji i ustawień na stronie, zbieranie anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych, także przez inne portale, w tym portale społecznościowe, np. Facebook). Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym (np. komputerze) każdego użytkownika. Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na stosowanie plików cookies powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki.

§8

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody sprzedawcy.

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu oraz nie dotyczy zamówień złożonych przed dniem publikacji.

Witryna stworzona na platformie